Profiel

Als communicatiespecialist heb ik me toegelegd op de schrijvende kant van het vak. Ik heb hierdoor zeer sterke redactionele en journalistieke vaardigheden.

Aangezien er in het communicatievak veel schrijfwerk – zowel print als digitaal – komt kijken, kan ik voor veel organisaties van meerwaarde zijn. Bovendien heb ik ook op andere terreinen al meters gemaakt. Dat maakt mijn inzetbaarheid alleen maar breder.

En anders vind ik zelf wel een manier om van extra toegevoegde waarde te zijn. Ter voorbeeld: zowel bij Opel Nederland (uitbreiding media-analyse), HSPublicity (reportages bij Nissan LEAF Tour) als de GGD Hollands Midden (ondersteuning eindredactie mailings en memo’s van collega’s) heb ik wat extra’s in kunnen brengen.

De op een andere pagina beschikbare werkzoekpitch is erg toegespitst op het vinden van een redactiefunctie. Dat komt omdat ik daar de meeste meters in heb gemaakt en daar erg goed in ben. Maar, ik kan nog veel meer. Door mijn brede ontwikkeling kan ik aan de slag op de volgende functies/ gebieden:

  • Communicatiemedewerker/ -adviseur (focus op productie communicatiemiddelen en analyse);
  • Webredacteur (onderhoud website, redigeren en plaatsen binnengekomen materiaal, beheer social media);
  • Redacteur bladen (schrijven van artikelen, afnemen en uitwerken van interviews, eindredactie);
  • Redacteur omroep (radio en/of tv: schrijven van artikelen, regelen van interviews en gasten en andere ondersteunende taken, zoals het monteren en publiceren van materiaal);
  • Bedrijfsjournalist.

Verder kan ik dankzij mijn presentatievaardigheden worden ingezet als:

Wie nieuwsgierig is naar een wat completer beeld, of zich niet wil laten afleiden door de omvangrijke opsomming bij mijn cv, kan terecht op LinkedIn. Of zoek me via jobsites, zoals de Nationale Vacaturebank, Monsterboard of Intermediair.

Plaats een reactie